onsdag, oktober 05, 2005

Tommy's blogferno. Elling: Elsk meg i blogen. Monsterblogdag. Blog for Egil.

Kan vi komme med et mellomspill. Det tar tid å skrive essays. For hvert essay jeg skriver, så blir det bare bedre og bedre. Vel, egentlig ikke. Jeg bare kødda.

Men det er på tide å oppdatere dere i hva jeg personlig holder på med. Noe av dere har uttrykket interesse. Jeg er en som liker å besvare hva allmenheten ønsker. Og mitt svar er: fuck off. Privatlivet mitt, er mitt og bare mitt, og noen polske bakere sitt (lang historie). Men det er noen detaljer jeg kan fortelle om for det da:


Studentlivet


De mest oppbrakte av dere har fått med seg at jeg studerer. Så bra. Hva studerer jeg for noe? Det har ikke du noe med. (Idefag, Bachelor) Der lærer vi mange nyttige ting, som f. eks at s2* er en gyldig tolkning av s0 hvis s2* er en gyldig tolkning av s2 og s2 er en gyldig tolkning av s0. Som dere ser, jeg studerer livet. Den formelen der kan brukes til mange nyttige ting, som f. eks tolkningen av de forsøkene på brødskiver jeg skjærer om morgenen. Picasso er misunnelig på min kubistiske stil. Jeg ga meg selv terningkast fem en gang, men ikke med vilje.

Arbeidslivet

De nest mest oppbrakte av dere, har fått med seg at jeg jobber for BIFF. Det er et greit arbeid. Jeg får betalt. Jeg får se film. Jeg får organisere norske kortfilmkonkurranser med hovedpremier på 25.000 NOK og DVD-distribusjon. Klart jeg ikke er nervøs. Men hei, utsikten på kontoret er fint.


Bloglivet


De sjette mest oppbrakte av dere har lagt merke til at jeg blogger, i større grad enn før. Faktisk, jeg ble spurt forleden dag om når jeg skulle oppdatere bloggen. Så våknet jeg. Men noe av det jeg har lagt merke til, der den fine samlingen med gode blogs der ute. Josh Friedman har skrevet War of teh Worlds (den nye) og en del mye annet stort, og er morsom. Javier Grillo-Marxuach skriver for LOST. Han er også morsom. Kjæresten min forteller oss om livet hennes i Belgia, og Knut om livet i Frankrike. Julie fra Århus har ikke begynt engang, og Pantoliano forteller oss ingenting. Men gi ham litt tid, han er bare 1,5 år gammelt (i hundeår).

Ingen kommentarer: