torsdag, mars 09, 2006

Jeg har klippet mitt eget hår.

Tralalalala.

det har skjedd før, det at jeg har tatt i en saks og stusset litt her og der. Men aldri så mye hår som nå. For to timer siden. det var bare meningen at jeg skulle kompensere for litt av den generelle rottehalen jeg hadde fått. Men det endte med storstuss. Det var ihvertfall mye hår som ble klippet, og som forsvant i søppelkassen. Jeg er spent på om noen kommenterer det, og hvordan det vil gro. det er nemlig ikke så synlig. Men det forsvant. Det er det som teller. Kvantitet, ikke kvalitet.

3 kommentarer:

guro sa...

legg inn eit bilete då!

NB: Live er super på hårklipping. spør ho neste gong!

Torzx sa...

Eg skal være i bergen neste uke.
Eg skal oppsøke deg og le av deg!

la live sa...

eg skal nok legga merke til det. eg er super på hårklipping. hår- og augenvippeklipping