mandag, mars 27, 2006

Rutiner

Jeg er glad i rutiner. Tralalalala.

og egentlig burde det å blogge ha vært en av rutinene mine. Men i det siste så har jeg vært litt opptatt med dette. Men jeg liker alltid å sette meg til høyre på bussen, bak døren i midten. Jeg liker å se på sporten på God Morgen Norge kl 10.10 når jeg kan. Jeg sjekker alltid eposten min som det aller første jeg gjør på nettet, og det aller siste jeg gjør. Jeg går alltid innom "Mi Side" på studentportalen før forelesninger/kollokvier og kurs. Jeg står alltid opp 08.30, selv om jeg ikke alltid forlater rommet. Jeg pleier alltid å drikke vann mellom forelesningene. Jeg pleier alltid å gå 4 minutter etter at bussen har forlatt Støbotn før jeg skal ta den.

Et avvik fra dette, og dagen min er ødelagt.

EDIT:

Nå kom jeg på hvorfor jeg skulle skrive denne bloggen. Strømforsyningen til laptopen min er ødelagt. Det er krisetilstander hos meg. Jeg kan ikke fungere uten min laptop. Jeg er intet menneske. Nå låner jeg Live sin, den snille damen, slik at jeg greier meg i noen dager til.

2 kommentarer:

guro sa...

eg blei inspirert av deg til å skriva ein blogpost på bloggen min.
takk!

la live sa...

eg trur nesten eg er snillast i heile verda. kanskje