mandag, januar 02, 2006

Flyplass-blogg.

Gardermoen 02.02.05 kl. 22:40

Jeg er fortsatt enig med meg selv at Gardermoen er en heller annenrangs flyplass. Rar er den også. For å kompensere har de to kule ting. Lyd-dusjene og "stille rom". I det stille rommet kan man be, man finner en bibel og et rom vendt mot Mekka.

Jeg leste en morsom artikkel, slike Dagbladet og VG er "flinke" på, om at vaskedamen ofte tror teppet ligger feil. Det ligger jo helt "usymmetrisk". De retter på den, og da må flyplasspresten rette tilbake på den. Jeg skal ta en kikk der etterpå.

Flyet mitt er forsinket. Det er greit nok. Det er en del av lengre reiser. Man piner seg selv til å mene at man må tåle slikt. Det er sant i mitt tilfelle. Det hadde vært kulere med en laptop. Men det har jeg ikke. Jeg er på en internett-terminal, dessuten må jeg stå.

Berk.

Belgia var kult. Mer om det imorgen. Sov godt, grasshoppers.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kvifor har du ikkje sagt at du skulle til Belgia? (...eller har du faktisk sagt det og eg har berre gløymd det?)
Manderlay og King Kong var mine julefilmer i år. Begge var kos.
Godt nytt år!

(OMG!!!1)