onsdag, januar 04, 2006

Nok å gjøre.

Jeg har begynt å trene.

Ja. Bare le dere. Det begynte smått for noen uker siden, og jeg har allerede begynt å merke resultater. Jeg er blitt litt sprekere. Jeg blir ikke like trøtt av å gå rundt på huset (ikke det at jeg ble så kjempetrøtt, men dere skjønner) og jeg sover bedre om nettene. I tillegg til det har jeg blitt litt tynnere og gått ned i vekt. Jeg håper på å gå ned i vekt og bli enda tynnere, før jeg begynner å gå opp igjen. Det betyr at jeg gror muskler, som jeg trenger. Hvorfor? Fordi. Overkroppen min ser ut som et 3D-skjelett.

Jeg har begnt å jogge.

Ja. Bare le dere. Men jeg får sett mye "spennende" mens jeg jogger, noe som gjør at jeg alltid velger nye veier å jogge. Åsane er som en lang labyrint, med uendelige rekker av passasjer og veier som fører til nye meningsløse steder.

Liste over spennende ting jeg har sett:

  • Tertnes kunstgressbane


Og det er omtrent det. Men for en fin kunstgressbane! Neste jeg jogger dit skal jeg ta med meg mitt 800NOKs digitalkamera og snappe opp noen bilder. Som Anita Apelthun Sæle ville ha sagt: Feita boogie. Her er forresten et bilde av henne:

Ingen kommentarer: