lørdag, januar 07, 2006

Nå er jeg faen lei

av folk som starter blogger i ny og ne, men aldri oppdaterer. Dere vet hvem dere er.

Jeg jogget idag. Litt lengre enn hva jeg har gjort tidligere i år. Det er fremgang, og det er bra. Jeg har to "store" problem.

Det første er en eller annen vondhet jeg kjenner av og til. Det er til høyre, i bekkenet. Jeg vet ikke hva det er, eller hva det skyldes. Men jeg merker det hvis jeg skal tråkke langt eller hvis jeg løfter kneet mye opp. Jeg kan fortsatt jogge, men hvis den vondheten opprettholder seg så må jeg nok legge fotballstøvlene på hylla. Ikke det at jeg har noen. Heh.

Det andre er at øretelefonene detter ut av ørene mine hele tiden. Jeg finner ikke luen min, og min far sin er for liten. Pannebånd? Eller finne luen? Pannebånd.

---

Props til alle dere som er blitt like addicted som meg i FM2006. Har ført Rosenborg til semifinale i Champions League, mot Arsenal. (Slo AC Milan 5-0 på Lerkendal!) I tillegg har jeg Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) og Vidar Nisja (Bryne) på det unge laget mitt. Marius Johnsen er konge på venstreback og Skjelbred leverer på venstrekanten. Jeg ruler hele verden. Det er bare et spørsmål om tid.

Ingen kommentarer: