tirsdag, november 22, 2005

En foreløpig oppsummering!

Ok, that's it. Det blir en liten pause med anmeldelser fra filmer fra årets BIFF. Jeg burde skrive om Mad Hot Ballroom og Favela Rising, men det får vente. Alt kan virke tapt for dere Mad Hot Ballroom- og Favela Rising-fans.

Men ikke alt er tapt for dere anmeldelse-fans. Jeg har en pressevisning på torsdag, så jeg skal prøve å gi dere en anmeldelse av den før alle andre medier. Hurra for internettet! ('En dag i livet' heter den)

Med tiden, ettersom filmer kommer på kino, så vil det vel dukke opp anmeldelser av andre filmer som gikk under BIFF, spesielt Lazarescus Død. Den burde jeg ha sett.

Liste over filmer jeg ikke burde ha gått glipp av under årets BIFF:

Lazarescus Død
The Boys of Baraka
Brokeback Mountain (hei, den vant gulløven)
Dear wendy
For levende og døde
Hjerteflimmer
Et Manglende Hjerteslag
Paradis Nå
Shake Hands With The Devil

Filmer jeg burde gått glipp av:

Tjenare Kungen
Serenity
Drapet
Mars

Walk-outs

The District
Night Watch

Filmer jeg er glad jeg ikke så:

Doom
Brødrene Grimm
Domino
No Direction Home: Bob Dylan

Ingen kommentarer: